Σάββατο 18 Μαΐου 2013

3. ΈΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ...!!!

Ο ορίζοντας παίρνει φωτιά, από τον μπουρλοτιέρη τ΄ουρανού Ήλιο, που γέρνει στην δύση του!... Αναρωτιέμαι, πόσο είναι αληθινή η ιστορία στην οποία βρέθηκα να πρωταγωνιστώ?...
Μείνε κοντά μου, το σκοτάδι της νύχτας ζυγώνει κι εγώ φοβάμαι την μοναξιά!...
Μείνε κοντά μου, κι αν μ΄αγαπάς οι ουρανοί από καταιγίδα  φωτός θα ανοίξουν για μας!...
http://www.youtube.com/watch?v=lVqe_PPygvU


Υποκλίνεται το σκοτάδι στο φως της αυγής όταν η αγάπη πετάει εδώ γύρο!...
http://www.youtube.com/watch?v=lVqe_PPygvU

Created by: Nancy J. Williams            Seoane/Lartchenko (Composer)

You cant believe the historys real,
Come with me to the firelands.
You make me feel,
The risk of the night.
Stay with me in the firelands.
Can you tell me, 
If you love me?
Do you light fairies along the sky?
Can you give me,
Storms and sunshines?
Stay with me in the firelands.
You make me feel,
My historys real.
Stay with me in the firelands.
You cant believe the risk of the night.
Come with me to the firelands.
Can you tell me,
If you love me?
Do you light fairies along the skies?
Can you give me,  Storms and sunshines? Stay with me in the firelands.



Δεν μπορείς να πιστέψεις την αλήθεια της ιστορίας.
Έλα μαζί μου στη χώρα της φωτιάς. Με κάνεις και ρισκάρω κι αυτήν την νύχτα!
Μείνε μαζί μου στη χώρα της φωτιάς
Μπορείς να μου πεις ότι μ 'αγαπάς;
Μπορείς να δεις τις φωτεινές νεράιδες κατά μήκος του ουρανού;
Μπορείς να μου δώσεις καταιγίδες και  λιακάδες?; Μείνε μαζί μου στη χώρα της φωτιάς!...
Με κάνεις και αισθάνομαι την ιστορία μας αληθινή. Μείνε μαζί μου στη χώρα της φωτιάς!...Με κάνεις και ρισκάρω κι αυτήν την νύχτα!Έλα μαζί μου στη χώρα της φωτιάς. 

Μπορείς να μου πεις ότι μ 'αγαπάς;

Μπορείς να δεις τις φωτεινές νεράιδες κατά μήκος του ουρανού;
Μπορείς να μου δώσεις καταιγίδες και λιακάδες?; Μείνε μαζί μου στη χώρα της φωτιάς!...

Μπορείς να μου πεις ότι μ 'αγαπάς;

Μπορείς να δεις τις φωτεινές νεράιδες κατά μήκος του ουρανού;
Μπορείς να μου δώσεις καταιγίδες και λιακάδες?; Μείνε μαζί μου στη χώρα της φωτιάς!...
Firelands. . .
Firelands. . .
Firelands.



Καταιγίδα κάτω από έναν λαμπερό ήλιο?... Πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα...
Σαν πύλη τ΄ουρανού?... Που να οδηγεί αλήθεια?...
Και μέσα από τον ορίζοντα που έχει πάρει φωτιά!...
Να βρεις τον εαυτό σου, την ιστορία σου!...
Μέσα σε τόσο φως, να είσαι εσύ, ακόμα πιο λαμπερός...
Να είσαι η ιστορία μου... Να είσαι η ίδια η ζωή μου!...
Γιαυτό μ΄εντυπωσίαζε κάθε που τ΄ άκουγα...
Γιατί μου μιλούσε για σένα που περίμενα... χιλιάδες χρόνια τώρα!...
Έρωτα? Όχι δεν μπορείς να κάνεις.... Είναι πολύ πιο απλή η διαδικασία του....
Και το τόσο απλό προϋποθέτει κι άλλα πράγματα....
Θα πας τώρα να κάνεις τον απόλυτο έρωτα? 
Σε καμία περίπτωση όμως....
Θέλει στην απλότητά του περισσότερα πράγματα... από τρεις ώρες!.... 
Θέλει αισθήματα, καρδιά, μυαλό, θέλει απόλυτα εσένα..
Κι αυτό το απόλυτα εσένα δεν θα το δώσεις ποτέ... 
Πάντα θα φυλάς ένα κομμάτι του για μένα... 
Εγώ δεν ψάχνω να πάρω από σένα τίποτα υλικό... Όλο το σώμα σου χάρισέ το όπου γουστάρεις..
Δεν πονάω αν πάρουν κάτι που δεν μου ανήκει...
Τις στιγμές που ονειρεύομαι σ΄έναν φλεγόμενο ουρανό δεν θα μου τις πάρουν ποτέ!...
Ούτε κι εσύ δεν θα θελήσεις ποτέ να τις καταστρέψεις...
Μπορείς να το κάνεις, αλλά το ξέρω ότι θα μ΄αφήσεις να ζήσω μ΄αυτές!...
Τέλειος έρωτας λοιπόν!... Ο τέλειος έρωτας μπορεί να γίνει μόνο στο φρύδι του βουνού που δονείτε από την επικείμενη έκρηξη του ηφαιστείου....κι αυτήν την εικόνα μπορείς να την δεις μόνο μέσα στα δικά μου μάτια!...

Και στην θάλασσα... ναι στον αφρό! Αλλά δεν θα πας εκεί!... Η Θάλασσα είναι δική μου!
Οκ μην συνεχίζεις... με λύγισες!... 
Ο ύπνος είναι πρόβα θανάτου για εκείνον που δεν σπάει, αλλά μόνο λυγίζει!...








---------------------------
Σας δηλώνω ότι ούτε η μουσική μου ανήκει αλλά ούτε και η εικόνα!... Αποτελούν πνευματική εργασία άλλων και παρακαλώ να πιστωθούν σε κείνους τα οφέλη που  προκύπτουν από τον θαυμασμό σας!...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Ένα ιστολόγιο προβληματισμού και διαλόγου...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...